Performia s.r.o.

Ako mať dobré vzťahy na pracovisku

Prvým krokom, ako prispieť k dobrým vzťahom na pracovisku, je definovanie hodnotných výsledkov práce jednotlivých zamestnancov. Kompromisy v tomto ohľade sú neprijateľné. Rodinné väzby, zásluhy z ďalekej minulosti, ani osobné známosti nesmú zatieniť zdravý rozum. Ak máte záujem dostávať pravidelné praktické rady z oblasti budovania úspešných tímov a výberu zamestnancov, neváhajte a prihláste sa na odber našich noviniek.

Ďalším krokom je podpora vzájomného porozumenia medzi jednotlivými pozíciami, oddeleniami, či pobočkami. Jedným z hlavných dôvodov, prečo ľudia spolu nevychádzajú je, že nedokážu pochopiť postoj toho druhého a obhajujú teda iba svoje jednostranné hľadisko.

To najlepšie, čo môžete ako zamestnávateľ urobiť, je neustále prelamovať takéto bariéry a približovať realitu jedného zamestnanca k realite toho druhého. Nie je potom prekvapením, že dôjde k „uvedomeniu” a väčšina zádrhelov je preč. Ustanú hlúpe spory a žabomyšie vojny a spolupráca sa rozbehne. Chceli by ste plne porozumieť najdôležitejším faktorom ľudského pôsobenia v pracovnom tíme? Prihláste sa na náš seminár „Profesionálny výber zamestnancov a budovanie tímu“.

Posledným tipom je definovanie spoločných cieľov a účelov, teda toho, za čím majú ísť a čo majú Vaši zamestnanci spoločne dosiahnuť. Akonáhle tento cieľ dostanú, začnú sa hýbať v jeho smere a svoju pozornosť sústredia na omnoho konštruktívnejšie aktivity. Ešte viac tento cieľ posilníte účelom. Čím je účel hodnotnejší, tým viac rastie ochota ľudí. Navyše, budú kooperovať lepšie, než kedykoľvek predtým.

Vďaka týmto jednoduchým krokom si vo firme vytvoríte šťastnejších zamestnancov. Naozaj šťastný zamestnanec je ten, ktorý má vo svojej práci cieľ a účel a svoje pracovné prostredie považuje za férové.

Želáme Vám, nech máte na pracovisku tie najlepšie vzťahy a nech všetci zamestnanci smerujú k spoločnému cieľu. Ak by ste potrebovali poradiť, neváhajte sa ozvať a dohodnete si konzultácie s našim odborným konzultantom.

Tím Performia

Váš vlastný a úplný súbor on line nástrojov pre výber zamestnancov a ich rozvoj

Ak sa chcete pri výbere zamestnancov úplne osamostatniť a plne kontrolovať koncepčné budovanie tímu, potom najjednoduchším riešením je vlastniť Performia licencie. V takomto prípade získate prístup k najefektívnejším systémom, ktoré sú na trhu dostupné. Vďaka týmto digitálnym nástrojom budete rýchli, efektívni, ušetríte mnoho času a vyberiete si tých správnych zamestnancov.

Bez ohľadu na veľkosť vašej spoločnosti vždy sú vám k dispozícii vhodné licencie.

Súčasťou licencie Performia je náš celý testovací on-line systém, ktorý obsahuje všetky dotazníky a testy. Pozerá sa na kvalitu kandidátov a ich potenciál. Často býva využívaný aj na personálne audity.

Zatiaľ čo Interspeedia systém je komunikačný nástroj, ktorý počas celého výberového procesu zabezpečí veľmi rýchlu interakciu medzi vami a kandidátmi. Predstavuje vašu priamu linku. Môžete jednoducho ušetriť 55%  alebo aj viac z vašej administratívnej práce a komunikácie súvisiacej s organizáciou pri prijímaní zamestnancov. A čo je ešte dôležitejšie, budete schopní zachytiť tých produktívnych kandidátov, ktorí sú rýchli a ktorí chcú od vás získať rýchlu odpoveď, a preto by ste ich mohli stratiť. S Interspeediou budete rýchli, pričom nestratíte svoju kvalitu.

Urobíme z vás profesionála na výbery zamestnancov a budovanie tímu

Semináre, tréningy a workshopy  vám poskytnú účinné, isté, presné a funkčné rady. Umožnia vám väčšiu kontrolu pri tvorbe vašej personálnej stratégie, nad všetkými časťami výberového procesu vrátane plného porozumenia našim testom, v naštartovaní nováčikov do produkcie a  v neposlednom rade nad ďalším rozvojom vášho personálu a tímu. Vedomosti, ktoré získate, vám ušetria nielen peniaze, ale rovnako vás ušetria od frustrácie a problémov, ktoré vždy nasledujú pri prijatí nevhodnej osoby.

Naučíte sa plne porozumieť najdôležitejším faktorom, ktoré hrajú rolu v  tom, ako odhaliť dlhodobú pridanú hodnotu, ktorú pre vašu spoločnosť jednotliví kandidáti alebo zamestnanci predstavujú, ako zabezpečiť nízku alebo minimálnu fluktuáciu a vyššiu lojalitu a ako vybudovať značku zamestnávateľa.

Prečo konzultácia?

Keď sa pozrieme do slovníka, čo slovo konzultácia znamená,  odpoveďou bude rada odborníka v nejakej oblasti. Konzultant Performie Vám na základe  viac ako 25-ročných praktických skúseností s organizovaním výberových konaní, osobných pohovorov a testovania potenciálu prakticky pre akúkoľvek pracovnú pozíciu v organizácii dokáže poskytnúť odbornú pomoc pri výbere a budovaní tímov.

  • Vieme sa na Vašu firmu pozrieť z nadhľadu, objektívne, bez predsudkov a akýchkoľvek zábran.
  • Vieme zanalyzovať, čo u Vás pri výbere zamestnancov a budovaní produktívneho tímu funguje dobre, ale aj to, čo “nevidíte” alebo neviete vyriešiť, trápi Vás to a brzdí expanziu spoločnosti.
  • Vieme Vám poskytnúť neoceniteľné informácie, ktoré v kombinácii s ostatnými údajmi, ľahko získanými pomocou nášho know-how a on line systémov Performia veľmi uľahčia a zrýchlia Vaše rozhodovanie, týkajúce sa kandidátov alebo  zamestnancov.
  • Vieme identifikovať Vaše problémy a nájsť riešenia a spoločne s Vami ich pretaviť do praxe.
  • Vieme Vám poskytnúť nielen naše služby ušité na mieru, ale v prípade záujmu z Vás urobíme skutočných profesionálov vo výbere zamestnancov a budovaní tímov, ktorí budú mať vďaka konzultantovi vždy istotu, ako ďalej.

Prvá konzultácia zadarmo!

Chcem sa stretnúť