Performia s.r.o.

Profesionálne budovanie tímu a efektívne riešenie pre výber zamestnancov.

Ako opätovne zomknúť ľudí v tíme?

Dnes prichádzame s ďalšou praktickou radou pre Vás.  Ako je na tom Váš tím po tom, čo sa vrátil z home officu? Cítite, že by to chcelo nejako oživiť jeho fungovanie?

V poslednom čase pozorujeme, ako sa firmy veľmi snažia po obdobiach lock downov a home officov pracovať so svojimi stávajúcimi zamestnancami. Áno, niektorí ľudia odpadli a opustili svojho zamestnávateľa, niektorí boli prepustení, pretože pre nich nebola práca, ale vo veľkej miere ľudia zostali a pomohli firme túto neľahkú dobu plnú neistôt zvládnuť.

Nie raz sme počuli, ako sa tím, ktorí skvele fungoval ako celok pred covidovou dobou, po návrate z home officu akosi nevrátil do starých koľají. Ak máte záujem dostávať pravidelné praktické rady z oblasti budovania úspešných tímov a výberu zamestnancov, neváhajte a prihláste sa na odber našich noviniek. Personálne oddelenie si láme hlavu s tým, ako primäť ľudí, aby spolu viac komunikovali, stretávali sa a fungovali normálne. Tak nejako je v ľuďoch cítiť určitá odťažitosť. Možno sú to obavy, ale tiež vieme, že mnohým ľuďom vyhovovalo, že s nikým nemuseli byť v kontakte a online komunikáciu teraz uprednostňujú. Čo s tým?

Aby ľudia opäť mali ochotu spolupracovať

Ukážte ľuďom, o čo prichádzajú. Naplánujte nejakú produktívnu akciu. Chýbajú Vám nápady? Tu je pár príkladov pre inšpiráciu:

  • Urobte spoločné upratovanie so zábavnou odmenou na konci – grilovačka, opekanie atď.
  • Pripravte spoločné raňajky, na ktoré každý niečo malé prinesie.
  • Prehoďte na jeden deň pozície. Napríklad obchodník bude časť dňa pomáhať asistentovi a asistent pomôže druhú časť dňa obchodníkovi. Vďaka tomu získajú lepšiu predstavu o pozícii toho druhého, budú viac komunikovať a možno aj nájdu možnosti, ako svoju spoluprácu zefektívniť.
  • Spýtajte sa svojich ľudí, čo oni konkrétne chcú. Niekedy máme bohužiaľ tendenciu vymýšľať niečo, o čo vlastne nikto nestojí.

Neočakávajte, že všetci sa k týmto aktivitám hneď nadšene pripoja. Skúste namotivovať čo najviac ľudí a verte, že ostatní sa postupne začnú pridávať. Držíme palce a želáme Vám mnoho úspešných akcií, ktoré povedú k väčšiemu zomknutiu ľudí v tíme! Ak by ste potrebovali poradiť, neváhajte sa ozvať a dohodnete si konzultácie s našim odborným konzultantom.

Tím Performia

Chceli by ste vedieť kedy presne strácate kontrolu nad situáciou a nad životom?

Som Jairo Pinilla a spolu sa na to pozrieme v septembri!

Váš vlastný a úplný súbor on line nástrojov pre výber zamestnancov a ich rozvoj

Ak sa chcete pri výbere zamestnancov úplne osamostatniť a plne kontrolovať koncepčné budovanie tímu, potom najjednoduchším riešením je vlastniť Performia licencie. V takomto prípade získate prístup k najefektívnejším systémom, ktoré sú na trhu dostupné. Vďaka týmto digitálnym nástrojom budete rýchli, efektívni, ušetríte mnoho času a vyberiete si tých správnych zamestnancov.

Bez ohľadu na veľkosť vašej spoločnosti vždy sú vám k dispozícii vhodné licencie.

Súčasťou licencie Performia je náš celý testovací on-line systém, ktorý obsahuje všetky dotazníky a testy. Pozerá sa na kvalitu kandidátov a ich potenciál. Často býva využívaný aj na personálne audity.

Zatiaľ čo Interspeedia systém je komunikačný nástroj, ktorý počas celého výberového procesu zabezpečí veľmi rýchlu interakciu medzi vami a kandidátmi. Predstavuje vašu priamu linku. Môžete jednoducho ušetriť 55%  alebo aj viac z vašej administratívnej práce a komunikácie súvisiacej s organizáciou pri prijímaní zamestnancov. A čo je ešte dôležitejšie, budete schopní zachytiť tých produktívnych kandidátov, ktorí sú rýchli a ktorí chcú od vás získať rýchlu odpoveď, a preto by ste ich mohli stratiť. S Interspeediou budete rýchli, pričom nestratíte svoju kvalitu.

Urobíme z vás profesionála na výbery zamestnancov a budovanie tímu

Semináre, tréningy a workshopy  vám poskytnú účinné, isté, presné a funkčné rady. Umožnia vám väčšiu kontrolu pri tvorbe vašej personálnej stratégie, nad všetkými časťami výberového procesu vrátane plného porozumenia našim testom, v naštartovaní nováčikov do produkcie a  v neposlednom rade nad ďalším rozvojom vášho personálu a tímu. Vedomosti, ktoré získate, vám ušetria nielen peniaze, ale rovnako vás ušetria od frustrácie a problémov, ktoré vždy nasledujú pri prijatí nevhodnej osoby.

Naučíte sa plne porozumieť najdôležitejším faktorom, ktoré hrajú rolu v  tom, ako odhaliť dlhodobú pridanú hodnotu, ktorú pre vašu spoločnosť jednotliví kandidáti alebo zamestnanci predstavujú, ako zabezpečiť nízku alebo minimálnu fluktuáciu a vyššiu lojalitu a ako vybudovať značku zamestnávateľa.

Prečo konzultácia?

Keď sa pozrieme do slovníka, čo slovo konzultácia znamená,  odpoveďou bude rada odborníka v nejakej oblasti. Konzultant Performie Vám na základe  viac ako 25-ročných praktických skúseností s organizovaním výberových konaní, osobných pohovorov a testovania potenciálu prakticky pre akúkoľvek pracovnú pozíciu v organizácii dokáže poskytnúť odbornú pomoc pri výbere a budovaní tímov.

  • Vieme sa na Vašu firmu pozrieť z nadhľadu, objektívne, bez predsudkov a akýchkoľvek zábran.
  • Vieme zanalyzovať, čo u Vás pri výbere zamestnancov a budovaní produktívneho tímu funguje dobre, ale aj to, čo “nevidíte” alebo neviete vyriešiť, trápi Vás to a brzdí expanziu spoločnosti.
  • Vieme Vám poskytnúť neoceniteľné informácie, ktoré v kombinácii s ostatnými údajmi, ľahko získanými pomocou nášho know-how a on line systémov Performia veľmi uľahčia a zrýchlia Vaše rozhodovanie, týkajúce sa kandidátov alebo  zamestnancov.
  • Vieme identifikovať Vaše problémy a nájsť riešenia a spoločne s Vami ich pretaviť do praxe.
  • Vieme Vám poskytnúť nielen naše služby ušité na mieru, ale v prípade záujmu z Vás urobíme skutočných profesionálov vo výbere zamestnancov a budovaní tímov, ktorí budú mať vďaka konzultantovi vždy istotu, ako ďalej.

Prvá konzultácia zadarmo!

Chcem sa stretnúť