Performia s.r.o.

Profesionálne budovanie tímu a efektívne riešenie pre výber zamestnancov.

Pracujete z domu? Prinášame Vám pár tipov, s ktorými to zvládnete

Začiatok roka 2020 priniesol do spoločnosti novú situáciu, ktorá súvisí s pandémiou koronavírusu a ochorením COVID19. To spôsobilo, že nielen naši vlastní zamestnanci, ale celkovo vo sfére zamestnanosti, mnohí zamestnanci môžu, či dokonca musia pracovať z domu na takzvaný „home office“.

Z dlhodobého hľadiska nie je tento spôsob práce šťastným riešením, pretože človek je predsa spoločenský tvor. A ak nie sú stanovené pravidlá, zvádza to k neefektivite a celá práca pracovného tímu sa môže rozsypať. Ako sa teda k práci z domu postaviť? Tu nájdete zopár veľmi jednoduchých pravidiel a tipov, ktoré vám umožnia rýchlo, ľahko a čo najefektívnejšie naštartovať svoj „home office“. Ak máte záujem dostávať pravidelné praktické rady z oblasti budovania úspešných tímov a výberu zamestnancov, neváhajte a prihláste sa na odber našich noviniek.

1. Vytvorte si jasne určený pracovný priestor!

Môže to byť hocikde vo vašom byte, kde si môžete vytvoriť pracovné miesto.

2. Definujte si pracovný čas!

Prekonzultujte ho so svojím nadriadeným. Je najlepšie pracovať vždy v rovnakom čase, ako keby ste boli vo firme. Umožňuje to dobrú spoluprácu s ostatnými.

3. Vyjasnite si s rodinou to, že pracujete!

Ak máte v rodine viac členov, ktorí rovnako pracujú formou „home office“, prípadne sa zdržiavajú doma, potrebujete si nastaviť aj interné pravidlá. Je dôležité, aby ste sa navzájom nevyrušovali.

4. Oblečte sa a udržiavajte sa v čistote!

Preč z teplákov a pyžama. Obliekajte sa tak, ako keby ste boli vo firme. Vaše správanie a prístup by mal byť ovplyvnený skutočnosťou, že dodržiavate svoje bežné rituály a zvyky. Nezabúdajte, že práve vďaka dodržiavaniu denných rituálov neraz v minulosti prežili mnohí aj vo veľmi ťažkých podmienkach, hoci nevedeli, či prežijú aj ďalší deň. Tvrdá disciplína ich odlišovala od apatických jedincov. Dodržiavanie zvyklostí to sú pevné body.

5. Naplánujte si svoj deň!

Spíšte si, aké úlohy chcete dosiahnuť. Rovnako si naplánujte čo budete robiť a kedy, prideľte časové bloky ku každej aktivite. Rozvrhnite si priority, ktoré vám pomôžu nastoliť poriadok v plnení úloh. Nič neodkladajte, dodržiavajte svoj plán!

6. Taktiež si stanovte ciele!

Je oveľa lepšie a oveľa efektívnejšie stanovovať špecifické ciele. Potom ich môžete aj dosiahnuť! Ľudská myseľ dobre funguje vtedy, keď víťazí.

7. Buďte v pravidelnej komunikácii so svojimi kolegami a nadriadeným!

Rozvrhnite si aj na to pravidelný čas. Buď ráno ako naštartovanie dňa, prípadne na záver svojho pracovného času.

8. Robte si krátke prestávky!

Počas svojich prestávok sa hýbte, koľko sa len dá. Nadýchajte sa čerstvého vzduchu.

9. NIEČO“, čo by ste počas pracovných hodín „ROBIŤ NEMALI“!

Nepozerajte TV! Nerobte domáce práce! Neostaňte vysieť na sociálnych sieťach! Nedávajte si siestu! Neodkláňajte svoju pozornosť! Všetky tieto aktivity robte po pracovnej dobe. Ak pracujete, potom pracujte.

Ako všeobecné pravidlo používajte nasledovné: Nerobte nič, čo nerobíte ani v práci, a čo neoslabuje vašu výkonnosť.

Nasledovanie vyššie uvedených pravidiel vám umožní robiť svoju prácu jednoducho a oveľa efektívnejšie!

Veľa šťastia!

Ako bonus Vám prinášame aj kontrolný zoznam –› Klikni tu
Tím Performia

Chceli by ste vedieť kedy presne strácate kontrolu nad situáciou a nad životom?

Som Jairo Pinilla a spolu sa na to pozrieme v septembri!

Váš vlastný a úplný súbor on line nástrojov pre výber zamestnancov a ich rozvoj

Ak sa chcete pri výbere zamestnancov úplne osamostatniť a plne kontrolovať koncepčné budovanie tímu, potom najjednoduchším riešením je vlastniť Performia licencie. V takomto prípade získate prístup k najefektívnejším systémom, ktoré sú na trhu dostupné. Vďaka týmto digitálnym nástrojom budete rýchli, efektívni, ušetríte mnoho času a vyberiete si tých správnych zamestnancov.

Bez ohľadu na veľkosť vašej spoločnosti vždy sú vám k dispozícii vhodné licencie.

Súčasťou licencie Performia je náš celý testovací on-line systém, ktorý obsahuje všetky dotazníky a testy. Pozerá sa na kvalitu kandidátov a ich potenciál. Často býva využívaný aj na personálne audity.

Zatiaľ čo Interspeedia systém je komunikačný nástroj, ktorý počas celého výberového procesu zabezpečí veľmi rýchlu interakciu medzi vami a kandidátmi. Predstavuje vašu priamu linku. Môžete jednoducho ušetriť 55%  alebo aj viac z vašej administratívnej práce a komunikácie súvisiacej s organizáciou pri prijímaní zamestnancov. A čo je ešte dôležitejšie, budete schopní zachytiť tých produktívnych kandidátov, ktorí sú rýchli a ktorí chcú od vás získať rýchlu odpoveď, a preto by ste ich mohli stratiť. S Interspeediou budete rýchli, pričom nestratíte svoju kvalitu.

Urobíme z vás profesionála na výbery zamestnancov a budovanie tímu

Semináre, tréningy a workshopy  vám poskytnú účinné, isté, presné a funkčné rady. Umožnia vám väčšiu kontrolu pri tvorbe vašej personálnej stratégie, nad všetkými časťami výberového procesu vrátane plného porozumenia našim testom, v naštartovaní nováčikov do produkcie a  v neposlednom rade nad ďalším rozvojom vášho personálu a tímu. Vedomosti, ktoré získate, vám ušetria nielen peniaze, ale rovnako vás ušetria od frustrácie a problémov, ktoré vždy nasledujú pri prijatí nevhodnej osoby.

Naučíte sa plne porozumieť najdôležitejším faktorom, ktoré hrajú rolu v  tom, ako odhaliť dlhodobú pridanú hodnotu, ktorú pre vašu spoločnosť jednotliví kandidáti alebo zamestnanci predstavujú, ako zabezpečiť nízku alebo minimálnu fluktuáciu a vyššiu lojalitu a ako vybudovať značku zamestnávateľa.

Prečo konzultácia?

Keď sa pozrieme do slovníka, čo slovo konzultácia znamená,  odpoveďou bude rada odborníka v nejakej oblasti. Konzultant Performie Vám na základe  viac ako 25-ročných praktických skúseností s organizovaním výberových konaní, osobných pohovorov a testovania potenciálu prakticky pre akúkoľvek pracovnú pozíciu v organizácii dokáže poskytnúť odbornú pomoc pri výbere a budovaní tímov.

  • Vieme sa na Vašu firmu pozrieť z nadhľadu, objektívne, bez predsudkov a akýchkoľvek zábran.
  • Vieme zanalyzovať, čo u Vás pri výbere zamestnancov a budovaní produktívneho tímu funguje dobre, ale aj to, čo “nevidíte” alebo neviete vyriešiť, trápi Vás to a brzdí expanziu spoločnosti.
  • Vieme Vám poskytnúť neoceniteľné informácie, ktoré v kombinácii s ostatnými údajmi, ľahko získanými pomocou nášho know-how a on line systémov Performia veľmi uľahčia a zrýchlia Vaše rozhodovanie, týkajúce sa kandidátov alebo  zamestnancov.
  • Vieme identifikovať Vaše problémy a nájsť riešenia a spoločne s Vami ich pretaviť do praxe.
  • Vieme Vám poskytnúť nielen naše služby ušité na mieru, ale v prípade záujmu z Vás urobíme skutočných profesionálov vo výbere zamestnancov a budovaní tímov, ktorí budú mať vďaka konzultantovi vždy istotu, ako ďalej.

Prvá konzultácia zadarmo!

Chcem sa stretnúť